    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Sun, 8 Mar 2020 17:34:32 +0100
    <r%A8G.54659$Dd4.5354@fx22.ams1> <r3unod$u33$1@news.icm.edu.pl>
    <r3vk1c$afu$1@gioia.aioe.org> <r407ro$5t7$1@news.icm.edu.pl>
    <r41m6g$15s2$1@gioia.aioe.org> <r41nfr$7uc$1@news.icm.edu.pl>
    <r426sn$4mk$1@gioia.aioe.org>

    W dniu 2020-03-08 o 08:29, Wiesiaczek pisze:

    > Dorzucę, ze Ukarainki a także inne nacje rozmawiają normalnie w swoich
    > językach.
    >
    > Dopiero jakieś polaczki w rodzaju przedpiścy, o którym mowa, żeby się
    > dowartościować używają angielskiego. A że jest to język dosyć prosty i
    > prymitywny, więc nauczenie się go nie wymaga szczególnych zdolności.
    > Ot, takie polaczkowe fobie:)
    > Ale u siebie na wiosce mogą szpanować, wszystkie panny na zabawie w
    > remizie są jego :D

    Teraz w remizach nie robią zabaw, bo minister sprawiedliwości straz
    pożarną podniósł na prawie najwyższy piedestał. Nawet środki
    przeznaczone na pomoc dla poszkodowanych przestępstwem przekazał na
    Straż Pożarną.
    Kurczę, teraz pożary za pożarami. Nie ma chyba dnia, żeby pożaru gdzieś
    nie było.
    Któregoś razu w lecie podjechały tutaj 2 wozy strażackie (na
    sygnałach!), załoga w pełnym uzbrojeniu. A to normalnie byli koledzy
    jakiegoś palanta, który tam mieszka i pożaru w tym budynku żadnego nie
    było. Postali, pogadali sobie i odjechali.

    --
    animka