    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Sun, 8 Mar 2020 03:57:34 +0100

    > No to śmiało, ale tak z sensem i duchem dyskusji. Po polsku to powinna
    > być własnie dyskusja a nie cyctaty.

    > No widzisz. Sam miałem rosyjski i od liceum niemiecki. Po studiach
    > znałem niemiecki w stopniu konwersacyjnym, mogłem się bez problemu
    > porozumieć, a angielskiego ni w ząb. A ponieważ z języków jestem dupa to
    > 20 latach bez aktywnego kontaku to jeszcze tylko zostało mi: Ich habe
    > nur Dinge für den persönlichen Bedarf! I dlatego akurat tu nie oceniam,
    > bo różnie z tym bywa.
    >
    > Ale nie móc sobie (z lenistwa) wkleić czegoś do google bo ktoś zacytował
> [...]

    Przypomniało mi się, że kiedyś moja koleżanka -bardzo ambitna,
    studiująca na SGPIs-ie siedziała całą noc w kolejce pod Metodystami,
    zeby się tam zapisać na angielski. Chciała być bardziej douczona. Na
    studiach miała także francuski. Z jednego przedmiotu i z drugiego miała
    najwyższą średnią i miała do wyboru wyjazd z uczelni na wakacje do Angli
    lub do Francji. Wybrała Francję. Tam poznała Belga z Brukseli, tu
    wzięli ślub i wyjechali.

    --
    animka