    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Sun, 8 Mar 2020 03:44:29 +0100

    W dniu 07.03.2020 o 14:21, Animka pisze:

    > Co ja Ci będe mówila. Wklejać tekst to i ja potrafię.
    > Co do jęz.angielskiego to jest dla mnie obciach, ale ja miałam w szkole
    > tylko ruski. Na prywatne lekcje się nigdzie nie zapisywałam, bo nie
    > planowałam wyjazdu do Londynu itp.
    > Moja córka to już miala w liceum jęz.niemiecki. Bez nauki znała trochę
    > angielski, ale ją przydzielili do klasy z niemieckim. Mundra
    > nauczycielka tak znała ten niemiecki, że co rok uczyła od podstaw.
    > Normalnie kabaret :-(

    Zauważyłem, ze odpowiadasz jakiemuś czubkowi z mojego KF-a, więc dorzucę:
    Znajomość języków nie jest urazą na dumie (a nieznajomość angielskiego
    nie jest żadnym wstydem) ale posługiwanie się obcym językiem w sytuacji
    tego nie wymagającej jest zwykłym wieśniactwem.
    Wstydem jest nieznajomość języka polskiego, co staje się nagminne.

    --
    Wiesiaczek (dziś z Goa - Indie)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: