    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwarantanna
    Date: Fri, 6 Mar 2020 15:12:08 +0100

    dyskusyjnych:RGg8G.44728$x...@f...ams1...
    On 2020-03-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    oronawirus-covid-19-na-statku-diamond-princess,artyk
    ul,16462736.html

    >Ale rozumiem, że szwedzcy specjaliści nie mieli na myśli wypuszczenia
    >wszystkich luzem :)

    Chyba mieli ... bo co by mieli miec na mysli ?

    >%owo zabija zdaje się dwa rzędy wielkości mniej. Za to ma rozmach.
    >Szacuje się, że w samych usiech zabija 20-35tys rocznie.

    >Musiałoby być pewnie kilka stanowisk. Trochę watpię.

    Kilka stanowisk na wycieczkowcu na 3500 ludzi nie wydaje sie wielkim
    problemem.
    Gorzej z obsluga - dwoch lekarzy i kilka pielegniarek, czy jeden
    lekarz wystarczy ?

    Choc tak z drugiej stony ... nich im ktos zawalu dostanie na srodku
    oceanu ... beda czekac az umrze bez pomocy ?
    Moze i oiom gdzies tam jest ...

    J.