    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kwarantanna
    <a...@w...eu> <5e5ea108$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <HXA7G.130875$0zb.46787@fx02.ams1>
    <12uyzope8xspl$.9n5hgp6mopf1.dlg@40tude.net>
    <UyF7G.46596$By7.31835@fx19.ams1>
    <5e5fb162$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <GTX7G.70386$qp.12623@fx29.ams1> <o...@t...home>
    <_a38G.60271$OY7.27026@fx33.ams1> <o...@t...home>
    <LF48G.138425$0zb.50986@fx02.ams1>
    <8...@g...com>
    <2e68G.74798$BW5.65815@fx17.ams1>
    <0...@g...com>
    <bm78G.132534$MJ_.107972@fx01.ams1>
    <d...@g...com>
    <5e6121b5$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5e61435d$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 05 Mar 2020 22:37:51 GMT

    On 2020-03-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A czemu nie ? Bo PiS lepiej dba o obywateli ? :-)

    > Na ile sie orientuje, to szczepienie nie roznosi sie tak jak wirus.
    > Wiec albo zaszczepisz bardzo duzy procent, albo sporo pozostaje
    > niechronionych.
    >
    > Zaszczepiony moze przestac byc nosicielem wirusa, przez co zmniejszych
    > zagrozenie dla nieszczepionych, ale to IMO tak co najmniej 50% by
    > musialo byc szczepionych, zeby wymierny efekt byl.

    A jak to jest czy było ze szczepionkami na SARS, MERS, H1N1/9 bo jakoś
    nie kojarzę masowych szczepień, a przynajmniej na niektóre z
    wymienionych szczepionki istnieją? Masowe szczepienia to pewnie w
    przypadku realnego ryzyka nawrotu, a to to nie zachowuje się jak grypa
    sezonowa.

    --
    Marcin