  • Data: 2010-11-26 14:44:36
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty żyjesz w świecie urojonym - domagasz się darmowego dodatkowego
    > metrażu, nie wiesz, że zwyczajowo w sieci ludzie zwracają się per "ty"...

    No właśnie, to jest ten problem...
    IMHO zwracanie się do kogoś per "kolego" czy "koleżanko" - zwłaszcza w
    przypadku usenetu, gdzie przyjęte jest zwracanie się per "ty"
    jest nieco bardziej oficjalne niż "TY" a mniej niż "PAN" - co jest wyrazem
    szacunku.
    I jak widzę, tak to rozumieją uczestnicy społeczności internetowej.

    Oczywiście poza wielce szanownym PANEM (TOBĄ ? - bo już nie wiem, co by
    pasowało...) .
    Tak, że tegoooo...

    > Generalnie: *plonk*

    Ja również pozdrawiam, nie będę tęsknić.