    From: "Darek" <y...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kurier GLS reklamacja
    Date: Fri, 20 Jul 2007 15:38:40 +0200

    news:f7qdi0$428$1@inews.gazeta.pl...

    > "Darek" <y...@i...pl> wrote in message

    > Zadzwonić do firmy. Na podstawie tego, że przesyłka nie została
    dostarczona.
    > Formalnie powinien to zrobić nadawca, ale jak najbardziej możesz
    spróbować
    > zrobić to ty.
    > Firmom raczej zależy na reputacji i kurierów trzymają krótko.
    > Na pokiwtowaniu oprócz podpisu zwykle spisują numer dowodu osobistego.
    > Nie wiem kto ci to wysyłał, ale formalnie to reklamację składasz do
    nadawcy,
> [...]

    Witam,

    Dzwoniłem już do nich ale pomijąc niechęć pana po drugiej stronie odniosłem
    wrażenie że za bardzo nie wiedzą co zrobic (?)
    a pierwsze pytanie to czy ktoś z sąsiadów nie ma na nazwisko xxxx (takie jak
    na podpisie), śmiech. Kurier ma dzisiaj przyjechać do mnie z pokwitowaniem
    to zrobię kopię. Niestety sądzę, że zamrożenie środków trochę potrwa, o ile
    je odzyskam.

    dziekuje i pozdrawiam

    Darek