  • 1. Data: 2004-02-26 13:31:29
    Temat: Kupno samochodu
    Od: "Wangog" <w...@g...pl>

    Witam
    Nie wiem czy to jest dobra grupa ale na free.pl.soc.prawo-jazdy jest raczej
    malo postow.
    Dzis kupuje samochod i zastanawiam sie jakie dokumenty musze dostac od
    wlasciciela. Koles mnie raczej nie oszuka ale chcialbym wiedziec czego
    oczekiwac.
    Samochod uzywany jesli to ma znaczenie.
    Aha...I jak wyglada zarejestrowanie?
    Z tego co wiem najpierw musze podpisac umowe,wypelnic druk pcc1, zaplacic
    podatek i z tym kwitkiem udac sie do wydzialu komunikacji? Co dalej?

    Pozdrawiam
    Wangog

  • 2. Data: 2004-02-26 14:05:40
    Temat: Re: Kupno samochodu
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Dzis kupuje samochod i zastanawiam sie jakie dokumenty musze dostac od
    > wlasciciela. Koles mnie raczej nie oszuka ale chcialbym wiedziec czego
    > oczekiwac.
    > Samochod uzywany jesli to ma znaczenie.

    Masz dostac umowe kupna sprzedazy oraz ORYGINAL polisy OC. Musicie tez
    OBAJ podpisac druk PCC1.

  • 3. Data: 2004-02-26 14:56:28
    Temat: Odp: Kupno samochodu
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Masz dostac umowe kupna sprzedazy oraz ORYGINAL polisy OC. Musicie tez
    > OBAJ podpisac druk PCC1.
    >
    > --

    I koniecznie napisać wypowiedzenie ubezpieczenia OC Zakładowi
    Ubezpieczeniowemu umowy otrzymanej od sprzedającego i zostawić
    je sprzedającemu aby je złożył w zakładzie ubezpieczeniowym

    LUB

    odrazu oddać kasę za niewykorzystany okres ubezpieczenia OC
    sprzedającemu.

  • 4. Data: 2004-02-26 22:05:43
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Wangog" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co wiem najpierw musze podpisac umowe,wypelnic druk pcc1, zaplacic
    > podatek i z tym kwitkiem udac sie do wydzialu komunikacji? Co dalej?

    Nic więcej - w wydz. komunikacji oddajesz dowód
    rejestracyjny poprzedniego właściciela i okazujesz
    (kopiują) umowę kupna i dowód opłaty podatku.