eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupno przez internet, a gwarancja › Re: Kupno przez internet, a gwarancja
  • Data: 2005-10-01 15:09:15
    Temat: Re: Kupno przez internet, a gwarancja
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Aneta Kunska napisał(a):
    > Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej zawierającej towar oddany do
    > reklamacji? Chodzi o sytuację w której po zakupieniu przedmioty przez
    > internet okaże sie, że towar jest wadliwy.

    Jeśli reklamujesz na podstawie gwarancji, to powinno być to w niej
    określone, a jeśli nie jest - raczej kupujący... Jeśli na podstawie
    niezgodności z umową, to sprzedawca ma obowiązek zwrócić koszty
    dostarczenia rzeczy. A jeśli odstępujesz od umowy w 10 dniowym terminie,
    to na swój koszt.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1