  • 1. Data: 2005-10-28 15:44:09
    Temat: Kupno mieszkania ze wspolnikiem
    Od: Artur<k...@g...com>

    Witam,

    chcialbym kupic mieszkanie poza granicami Polski na pol z moja kolezanka.
    Chcielibysmy spisac miedzy soba umowe co do kupna tego mieszkania, w ktorej
    zawrzemy dodatkowe warunki np. prawo rozporzadzania wlasnoscia, podzial
    zyskow podczas wynajmu, podzial majatku przy wycofaniu sie jednej ze strony z
    umowy i inne. Interesuje mnie forma prawna takiej umowy - czy zwykle
    oswiadczenie woli lub deklaracja nabycia wystarczy? Czy moze trzeba spisac jakas
    inna stosowna umowe? Jak mozna taka umowe uwiezytelnic - adwokat, notariusz
    etc.?

    Z gory dziekuje za podpowiedzi.
    Jesli mozliwe to prosze o wyslanie odpowiedzi takze na maila:
    k...@g...com

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-29 08:44:47
    Temat: Re: Kupno mieszkania ze wspolnikiem
    Od: "B.Paciorek" <s...@s...pl>

    Artur napisał(a):
> [...]
    > etc.?
    >
    > Z gory dziekuje za podpowiedzi.
    > Jesli mozliwe to prosze o wyslanie odpowiedzi takze na maila:

    Umowe spiszcie tak jak wam się podoba, jednak na koniec podpiszcie ją u
    notariusza, albo każcie przeredagować i sprawdzić merytorycznie
    prawnikowi i dopiero wtedy podpisać, ale będzie drożej.