    From: maho <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno mieszkania - umowa przedwstępna.
    Date: Fri, 07 Oct 2005 15:12:20 +0200

    pissmejker wrote:
    > Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Agencja nic nie zwraca bo agencja nie jest stroną umowy

    No jeżeli wskutek niechciejstwa agencji jej klient (sprzedający)
    poniesie stratę (konieczność zwrotu zadatku w podwójnej wysokości), to
    wydaje się oczywistym fakt że klient agencjii nie przepuści. Oczywiście
    jeżeli w umowie między klientem a agencją nie ma jakichś zapisów które
    wyłączają jej odpowiedzialność za tego typu sprawy.

    pozdrav

    maHo