    From: Piotr Zet <a...@a...hidden>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno domu obciążonegohipoteką
    Date: Mon, 20 Jan 2003 12:40:19 +0000 (UTC)

    Recently Marcin Surowiec wrote:
    >: To niech napisze cesją długu i zobowiązanie.
    >
    > a jesli wierzyciel się nie zgodzi na zmianę osoby dłużnika? :)

    Dzwonilem do kancelarii notarialnej. Faktycznie tak trzeba by to rozwiazac
    i z tym akurat nie powinno byc problemu.
    Tylko na to samo wychodzi. Tzn nadal ryzykuje, bo gosc po przepisaniu na mnie
    dlugu moze sie wycofac;-)
    Wychodzi zatem, ze jednak najmniej klopotow przy podobnym ryzyku bedzie
    jesli najpierw splacimy zadluzenie i z "kwitkiem" do notariusza.
    Oczywiscie wczesniej spiszemy umowe. Tu tylko mam watpliwosc, czy wystarczy
    jakas "zgrabna" umowa miedzy nami (zweryfikowana przez prawnika), czy lepiej
    to zrobic notarialnie? Pytanie czy to bedzie mialo znaczenie jak cos pojdzie
    nie tak...

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool