    From: "edward" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupiłem zle opisany produkt
    Date: Sun, 28 Apr 2002 17:42:45 +0200

    A co byś chciał może nowy rower
    czy cóś ?
    zwróć towar weż kasę zarządaj przeprosin i część
    chyba że chcesz pość do sądu ale sklep zostanie
    zobligowany do oddania ci pieniędzy zwrotu kosztów dojazdu do sklepu i
    ukarany karą za nierzetelne informacje
    powodzenia bądżmy ludżmi dla siebie

    e...@w...pl
    GG 3353245
    "Jedno Wam powiem, życie idioty to nie bułka z masłem "
    Forest Gump