  • Data: 2003-07-12 14:02:43
    Temat: Re: Kupiłem telefon komórkowy i nie działa. Pomocy
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <E1UPa.79769$1F6.1106997@news.chello.at>, SzerszeN wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    >
    > na podstawie nowej ustawy obowiazujacej od 1 stycznia br. wprowadzajacej
    > pojecie "niezgodnosc towaru konsumpcyjnego z umowa", ktora w tym momencie
    > zachodzi, bo towar zgodnie z umowa powinien byc sprawny, a nie jest i mozna
    > sie ubiegac o jego naprawe lub wymiane, i to klient decyduje o formie
    > tu wiecej
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=News&file=article&s
    > id=140

    Niestety, ale z tej ustawy w rzeczonek sprawie to mało wynika. Za dużo tu
    ogólników. Wystarczy że sprzedający stwierdzi, że z wymianą na nowy
    ponosi zbyt duże koszty i co wtedy w tej konkretnej sytuacji? Będziesz się
    z nim procesował czy poczekasz np. 14 dni? A może sie okazać na końcu że
    ma jeszcze rację bo cholera wie jak ocenić nadmierne koszty wymiany...

    --
    Marcin