  • Data: 2009-05-31 18:10:43
    Temat: Re: Kupiłem Komputer i sa kłopoty
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    cs.put.poznan.pl...
    > Może sprecyzuj te problemy. Dali wadliwy sprzęt? Przecież w każdym
    > sklepie może się to zdarzyć.

    Wadliwy sprzet sie wymienia, albo naprawia - to wiem. Jak sie sprzedaje
    hurtowe ilosci sprzetu to i pewne ilosc reklamacji na godzine jest tu w
    pelni uzasadniona...
    Ale ostatnia sytuacja: sprzet dosc egzotyczny - sciagaja 3 tygodnie. A
    potem sprzedaja innemu klientowi, bo sie okazalo, ze handlowiec nie
    widzial w systemie ze za sprzet zaplacielem karta juz w chwili zlozenia
    zamowienia. Platnosc od razu byla w tym wypadku warunkiem przyjecia
    zamowienia. Tak wiem - maja tam 2 systemy - jeden do obslugi sklepu
    internetowego i tam widza zwykle przelewy i osobny do obslugi kart.
    Procedura wewnetrzna mowi jednak, ze handlowiec, jak wygeneruje link
    "karciany" to ma monitorowac, czy wplata wplynela. W efekcie kupilem
    sprzet gdzie indziej, lepszy i tanszy, ale o ponad miesiac pozniej -
    niesmak jednak pozostal...

    Pozdro

    Maseł