    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 4 Feb 2015 22:45:57 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Kultura urzędnicza?

    On Wed, 4 Feb 2015, Jacek wrote:

    > Pytanie jest takie: czy urząd może sobie tak wymyślić?

    Wrzuciłem guglowi pytanie w stylu "czy urząd może skrócić godziny
    pracy", wzięło i wyszło że skracają - w różny sposób.
    Ergo, "nic dziwnego".
    Nie zmienia to faktu iż nie jest to odpowiedź na pytanie
    "czy mogą" :)

    > Przejechałem nadaremno ponad 50 km.

    Ta... można się wkurzyć.
    Z drugiej strony, czasami dzwonię tu i ówdzie, żeby sprawdzić
    do której dziś pracują, bo niespodzianki typu "tak cały urząd
    czynny, ale wpłacić już dziś się nie da bo kasa do 14" nie
    są rzadkie.

    pzdr, Gotfryd