  • Data: 2018-05-18 17:54:55
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-05-18 o 17:49, Shrek pisze:

    > No nie bardzo. Skoroby zeznali obydwoje, że odwieźli do domu, to skąd
    > pomysł, żeby jednego aresztować a drugiego wypuścić? Poza tym
    > "wykonywałem rozkazy" nie zwalnia z odpowiedzialności karnej.

    To mnie nie zrozumiałeś. Ja się nie odnoszę do tej konkretnej sytuacji.
    Pisałem ogólnie. Chodziło mi o to, że nie każde naruszenie procedury
    musi jednocześnie rodzić skutki.

    > Jak? Że ci policjant pałą bez powodu przyłoży, bo się urażony poczuł, że
    > wcale klient nie był tak pijany, jak mu się wydawało?

    Nie, ze starszy ich zj...bał, że wydziwiają i tyle. Pewnie poczuli się
    sfrustrowani i złość wyładowali na Tobie. Też głupio oczywiście i
    bezsensownie.