    Subject: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <pd99u8$caj$3@node1.news.atman.pl> <095KC.84315$O_5.73241@fx10.ams1>
    <5af9b3b5$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9c88b$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9d7f3$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9e0a8$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5af9e457$0$609$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afa0d9b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 17 May 2018 17:06:28 +0200

    W dniu 15-05-18 o 00:28, J.F. pisze:

    > O podwiezienie nad jezioro ?

    A podwiezienie pod dom, i ewentualnie później samoprzemieszczenie się na
    jezioro? Takie sytuacje czasem się zdarzają. Też nie wolno, ale ...
    przyznasz, że trochę inaczej zaczyna to wyglądać.

    > Oczywiscie, tylko nie za mocno walic.

    Próbowałeś czegoś takiego, ze tak twierdzisz? Nie próbowałem, le jakoś
    mało mi się to sensowne wydaje.

    > No jak - toz przeciez sam pisales, ze nie wiadono kto go tam wczesniej
    > uderzyl, albo o co sam uderzyl jak upadal.

    Bo nie wiadomo.

    > Czyli nie mieli sie czego bac :-)
    > A nawet jesli, to nieszczesliwy wypadek.

    Jeśli.

    > To juz predzej pomysle, ze im zszedl w radiowozie, a wczesniej go troche
    > poturbowali, wiec sie przestraszyli.

    Z praktyki, to zorientowali by się pod Izbą. I stamtąd odjechali?

    > Jakos jednak nie powiedzieli dyzurnemu "dajcie tu inny radiowoz, bo my
    > zaraz sluzbe konczymy, sie przedluzy i nadgodziny trzeba bedzie oddawac",
    > tylko powiezli do lasu.

    I to mnie dziwi/

    > No chyba, ze na tym komisariacie taki zwyczaj, i zamiast mowic, to
    > uslyszeli "nie wiecie co robic ? przeciez wiecie jak komendant nie lubi
    > nadgodzin.".

    Chyba.