  • Data: 2004-04-15 13:47:51
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:
    >>Kto tak twierdzi?
    >
    > ja, a dlaczego wyjasniam ponizej

    Ty? A jakim jesteś autorytetem w tej dziedzinie?

    > ja fobi nie mam, twierdze tylko ze czlowiek ma prawo czuc sie
    > zaniepokojony, tak samo jak jestem w stanie zrozumiec ludzi panicznie
    > bojacych sie psow i wymagajacych aby ich wlasciciele zakladali im kagance,
    > chocby nie wiem jak potulne byly te psy

    A u was biją Murzynów.

    Pies to pies, a gaz to gaz - jeśli nie widzisz różnicy między nośnikiem
    energii, a żywą istotą mogącą reagować dość nieoczekiwanie, to chyba
    masz jakiś problem.

    > poza tym co stanowi wieksze zagrozenie pozarem/wybuchem, instalacja
    > elektryczna polozona przez fachowca i w ktora nikt nie ingeruje, czy
    > kuchenka gazowa, z doczepiana butla uzywana przez amatora i bez dozoru
    > technicznego?

    Czy istnieje jakiś przepis nakazujący osobom prywatnym zakłądanie
    instalacji wadliwie? Chyba nie - więc dlaczego nie może zainstalować
    poprawnie? ZWŁASZCZA, że jemu na tym bardzo zależy - w przeciwieństwie
    od fachowców, wśród których zdarza się mnóstwo partaczy.

    > chyba jednak wiecej czynnikow mozliwie powodujacych zagrozenie
    > jest jednak w tej drugiej sytuacji

    Poporoszę o konkretne dane statystyczne.