    Date: Fri, 05 Jul 2013 12:34:34 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto zarabia na smieciach?

    W dniu 2013-07-05 12:25, ikarek pisze:

    > Z artykułu w "Polityce"
    > <http://www.polityka.pl/kraj/analizy/1542789,1,niezy
    ciowa-ustawa-smieciowa-co-nam-przyniesie.read>

    Z tego wynika, że ktoś lobbuje, bo ktoś inny kupił maszyny do sortowania
    śmieci. Za śmieci nieposortowane, które by tam zostały przesortowane,
    wychodzi im pewna kwota i rozciągają to na wszystko. A to nie tak. 1)
    kwestia czy śmieci będą częściowo sortowane przez ludzi, czy dopiero w
    sortowni. 2) Znaczny koszt to odległości na który wozisz śmieci. Paliwo
    kosztuje, czas pracy kierowcy również. Kolejna, to sposób odbioru
    śmieci. Więc napisanie bez szczegółów, że stawka powinna wynosić 12 zł,
    jest po prostu lobbowaniem za firmą, która taką stawkę dała, bez
    wchodzenia w szczegóły.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl