eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto winny: Sklep czy Serwis? › Re: Kto winny: Sklep czy Serwis?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!newsfeed.gaz
    eta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "FrEeMaN" <t...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto winny: Sklep czy Serwis?
    Date: Tue, 25 Nov 2003 09:00:22 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <bpv26s$s2r$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bptpig$4em$1@inews.gazeta.pl> <3...@X...onet.plX>
    NNTP-Posting-Host: dial-743.zgora.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1069747229 28763 62.87.180.231 (25 Nov 2003 08:00:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Nov 2003 08:00:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: high_quality
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:178156
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > 1. Kiedy kupiłeś?

    w marcu br.

    > 2. Korzystałeś z gwarancji? Co w niej jest, jaki termin (bo nie ma
    > żadnego ustawowego jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne)?

    nie korzystałem. Nie ma w niej terminu. Sklep ma napisane w swoim
    regulaminie: "przewiduje się 14 dni na naprawę lub trochę więcej gdy
    usterka jest poważna i wymaga większego nakładu pracy" (tak jest w
    regulaminie sklepu)

    > 3. Kto jest gwarantem?

    Karte gwarancyjną dostałem ze sklepu. Ale sama gwarancja należy do HP :P


    Pozdrawiam

    >
    > KG
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1