    From: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto uwolni czynsze od stycznia!
    Date: Tue, 28 Sep 2004 10:21:08 +0200

    Użytkownik "burt30" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1499.000005a6.41551a92@newsgate.onet.pl...
    > Ale ja chce wiedzieć jasno - kto ma być decydentem w tej sprawie? Rząd?
    Komisja
    > Rządowa? Senat? Sejm? Trybunał Konsytytucyjny.

    Skoro ustawa zakłada uwolnienie czynszów od stycznia przyszłego roku to
    zmienić może to sejm + senat + podpis prezydenta, jak każdą ustawę.
    Natomiast rząd oraz grupa posłów są autorami dwóch zmian tych zapisów które
    znajdziesz na serwerze sejmu.

    > Kiedy "klamka zapadnie"? Bo na razie wszystko tylko tylko jest w
    kategoriach
    > "prawdopodobnie", "wydaje się".
    > A ja chce mieć jasność - bo albo będę planował przeprowadzkę albo nie!

    Obawiam się że jeśli chcesz mieć jasność co do terminów wejścia w życie
    przepisów prawnych albo choćby co do daty ropatrywania projektów to poszukaj
    zamieszkania w innym Państwie...

    pzdr