    From: "Falkenstein" <P...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto tu winny? - Allegro
    Date: Wed, 12 May 2004 16:43:00 +0200

    Użytkownik "Krzysiek" <c...@w...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:c7tc19$gvl$1@opal.futuro.pl...

    > Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w
    wiadomości

    > nie
    > >
    > W moim wypadku wyglada to tak: od Allegro dostal adres Jaremy 14A m. 11.
    Ja
    > rowniez taki adres mu podalem. Na paczce napisal Jaremy 14/11 to jest
    > zupelnie inny blok. Bylem pod tym adresem ale nikogo tam przez miesiac
    nie
    > zastalem. Wlasnie przed chwila mi odpisal ze go wkur*am i ze jak nie chce
    > tych 66 zl to on je idzie wydac. W takim razie pisze do allegro a pozniej
    > chyba zglosze to...no walsnie gdzie to zglosic?

    zacznij od wstawienia mu negatywa z opisem sytuacji :-)

    a nastepnie pisemnie, poleconym z poświadczeniem odbioru wyślij do niego
    pismo stwierdzające, że wobec faktu nie wykonania umowy (w końcu nie
    prześłał telefonu na podany adres jak było umówione, tylko na jakiś inny)
    odstępujesz od umowy i domagasz się zwrotu zapłaconej sumy. Wyznacz mu
    termin, a jak nie wykona pozostaje sąd grodzki. Może pozew go otrzeźwi.

    --
    FAlkenstein