    From: RadekD <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto tu łamie prawo - wynagrodzenie ?
    Date: Tue, 05 Oct 2010 11:43:01 +0200

    > Jesteś tego pewien?
    Jestem tego pewien - mam przecież "paski" od księgowej.

    > Jeśli tak, to masz wyjątkowego idiotę za pracodawcę.
    Tego też jestem pewien.

    Zależało mi na pracy więc zgodziłem się na takie warunki.
    Zależało mi też na umowie i przelewach wypłaty na konto
    tak bym miał zdolność kredytową.

    Tak się tylko zastanawiam co by było jakby wyszło to na jaw
    (powiedzmy gdy wreszcie się uwolnię od tej firmy).
    Wiem, że ja też jestem częściowo winny tylko mając jako alternatywę
    pracę "na czarno" lub bezrobocie - wolałem wybrać robienie mnie i ZUS w
    konia.
    Przecież nawet jakbym sam zaproponował, żebym dostawał część
    kasy "pod stołem" to pracodawca nie powinien się na to zgodzić.