  • Data: 2005-12-08 17:24:22
    Temat: Re: Kto przehanlowal moje dane osobowe?!
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 07 Dec 2005 23:50:41 +0100, Marta Wieszczycka
    <m...@N...pl> wrote:

> [...]
    >Jeżeli tego nie zrobiła i najpierw wysłała do Ciebie materiały
    >reklamowe, w których nota bene "zapomniała" o podaniu Ci niezbędnych
    >informacji, to złamała ustawę o ochronie danych osobowych.
    >
    >1. Jeżeli zatem chcesz dowiedzieć się tego, co firma i tak miała
    >obowiązek Ci przekazać, to zwróć się do nich pisemnie.
    >
    >2. Jeżeli nie chcesz więcej otrzymywać od nich przesyłek, to możesz od
    >razu dołączyć do tego pisma sprzeciw, z którego będzie wynikało, że nie
    >życzysz sobie wykorzystywania Twoich danych osobowych w celach
    >marketingowych. Taki sprzeciw będzie skuteczny.

    Chyba najlepiej będzie tak zrobić, ale muszę najpierw przejrzeć tą
    ustawę, powołanie się na stosowny paragraf potrafi czasem zdziałać
    cuda :)

    >3. Jeżeli natomiast bardzo Cię to zirytowało i chcesz "coś z tym
    >zrobić", to możesz jednocześnie złożyć skargę w Departamencie Skarg GIODO.

    A z tym to poczekam, zobaczę co odpiszą. Jeśli nie będą "kręcić" i
    wskażą źródło to chyba im odpuszczę... Wtedy będę się zastanawiał co
    zrobić z "dostawcą" danych - bardziej jestem zeźlony na tego kto im je
    przekazał.

    A.