    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto pomoże kobiecie?
    Date: Sun, 16 Nov 2003 03:35:03 +0100

    "Miroo_news" <m...@U...poczta.fm> wrote in message
    news:bodcbh$nci$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > W każdym razie AFAIK nie wypowiedział się tu dotąd
    > nikt kompetentny, każdy mniej lub bardziej dosadnie
    > wyraża swoje zdanie.

    Na wstępie chyba powinnam wyraźnie zaznaczyć, że jestem prawnikiem, bo kilka
    osób przede mną najwyraźniej o tym zapomniało, więc nie potraktowałeś ich
    poważnie, a szkoda.
    A teraz podaj mi podstawę prawną tego, że wolno Ci jeździć windą, albo tego,
    że masz prawo oddychać. Nikt nie stworzył "Księgi bzdur, których nie należy
    brać pod uwagę".
    NIE MA TAKIEGO PRZEPISU. Nie możemy Ci go wskazać, skoro on nie istnieje.
    Nie wskażemy Ci też przepisu mówiącego, że tamtego wcale nie ma (skoro nikt
    nie stworzył "Księgi bzdur...").
    Kilka osób wyraźnie Cię zapytało, czy ktokolwiek podał koleżance podstawę
    prawną. Zignorowałeś to (a szkoda, bo to była bardzo dobra rada), co
    świadczy, że w przyszłości również będziesz podatny na manipulację.

    > Nie mniej jednak w każdej plotce bywa ziarenko prawdy...

    Więc nie zapomnij o zakazie oddychania. I absolutnie nie wsiadaj do windy
    bez specjalnego zezwolenia ;)))
    Ps. Niemniej (w tym wypadku piszemy razem)
    Pozdrawiam,
    MArta