    From: "wirtualna" <w...@w...pl.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto pokrywa koszty gwarancji??
    Date: Fri, 30 Jul 2004 09:44:55 +0200

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:7e51.000001e4.4108f88f@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > kupilem rzecz na allegro. Jest niesprawna. Gosciu dolaczyl miesieczna
    > gwarancje, ale tam nie ma zadnych warunkow. Tylko numer seryjny i jego
    podpis.
    > Tak wiec ja wyslalem mu z powrotem uszkodzony towar. I wlasnie kto
    powinien
    > pokryc koszty przesylki. On czy ja? jak to jest uregulowane prawnie?

    jesli gosc jest przedsiebiorca (tzn. jesli sprzedaz miala charakter
    konsumencki), to oswiadczenie nie okreslajace obowiazkow gwaranta nie jest
    gwarancja.

    wtedy pozostaja uprawnienia niezgodnosci z umowa

    jesli stosunek niekonsumencki - to tak jak pisal KAM, lecz pamietaj ze jest
    jeszcze rekojmia.
    p.
    W,