    From: felicja <c...@r...ca>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    <d0k2kn$7dm$1@atlantis.news.tpi.pl> <d0k8m4$c05$1@inews.gazeta.pl>
    <d0ke41$loh$3@nemesis.news.tpi.pl> <d0kebp$dn9$1@inews.gazeta.pl>
    <d0kq7e$f7k$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0n5e8$3bs$1@inews.gazeta.pl>
    <d0o6uv$41$1@atlantis.news.tpi.pl> <d0p6vc$s71$1@inews.gazeta.pl>
    <d0qrut$dd6$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0rrsf$9m$1@inews.gazeta.pl>
    <d0t9e4$11g$1@inews.gazeta.pl> <d0ujhl$k09$1@inews.gazeta.pl>
    <d0uvu9$8eb$1@inews.gazeta.pl> <d0v4le$qc2$1@inews.gazeta.pl>
    <d0v9k0$h0g$1@inews.gazeta.pl> <d0vfeb$atp$1@inews.gazeta.pl>
    <d0vgv0$gm4$1@inews.gazeta.pl> <d0vl42$35f$1@inews.gazeta.pl>
    <d0vmha$8g5$1@inews.gazeta.pl> <d0vnkj$cjk$1@inews.gazeta.pl>
    <d0vri1$qnh$1@inews.gazeta.pl> <G04Zd.2919$u76.216@trndny08>
    <d12ju7$jk3$1@inews.gazeta.pl> <9E4Zd.791$Ue6.617@trndny04>
    <d12lb3$h20$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Date: Mon, 14 Mar 2005 00:39:59 GMT

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "felicja" <c...@r...ca> napisał w wiadomości

    > alzackim.
    >
    > Zgodnie z obowiazującym od końca ub. roku unormowaniem decyzje o wywaleniu
    > drzwi podejmuje dowodzący grupą wyznaczoną do przeszukania. Jest to jego
    > suwerenna decyzja.

    Tylko czy wywalenie drzwi jest warte radia za 100 zlotych? No i te drzwi
    trzeba wstawic na koszt dzielnej policji nawet kiedy trefne radio
    bedzie. Widziales drzwi wejsciowe za 100 zlotych? A instalacja?

    > Szczucie psem jest wykroczeniem, a szczucie policjantów
    > przestępstwem. Sposoby na szczucie psem opisałem nie tak dawno na tym forum
    > i nie jest to strzelanei do psa, by uprzedzić ripostę. Poszukaj.

    Nie sadzisz ze jakis kraweznik po nocach bedzie chcial szukac u mnie w
    domu radia za 100 zlotych? I ze owczarek bedzie cicho siedzial?

    > No, jak Tobie ukradną radio i bedziesz widział, ze wnieśli do sąsiada, a
    > policjant Ci powie, ze przeszukanie zrobi za dwa tygodnie, bo prokurator
    > wysłał akta do okręgówki, to zmienisz zdanie diametralnie.

    Nie zmienie. Co najwyzej wezme do tresury prokuratora. Niech poszuka
    pracy gdzie mu pozwola na burdel w biurze.

    > Pogwałcić Twój mir domowy można jedynie bezprawnym najściem. Przeszukanie
    > nie jest bezprawnym najściem. To, to już nawet Przemek zrozumiał, choć
    > generalnie nie zgadza się z moimi poglądami. Nie wracajmy do tego tematu.

    Jest bezprawne jezeli wartosc szukanego przedmiotu jest znikoma.