    From: "Maciej S." <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto ma zrobić drogę?
    Date: Mon, 21 Mar 2011 13:31:49 +0100

    > Ja się tylko zapytałem o to ile płacisz, to ty wyciągnąłeś ten wniosek.

    Wniosek się sam nasuwał...

    > Ta sama gmina, która ma obowiązek (o ile ma) zbudowanie drogi, o którą się
    > rozchodzi, ma też obowiązek zapewnienia edukacji i dowozu do szkół.
    >
    > Jeśli ewentualną budowę planujesz za 5 lat - proszę bardzo - walcz z
    > urzędnikami. Jeśli faktycznie chcesz zacząć za rok - możesz nie zdążyć.

    Chcę zacząć za rok, ale skończyć za 4 lata - przez czas budowy oczywiste
    jest że nie chcę mieć dorgi na tip top bo szkoda.

    Pytam, bo nieraz słyszałem argumenty ze strony urzędników że gmina nie ma
    obowiązku nic tam robić, z
    czym ja się nie zgadzam - bo gmina na utrzymanie dróg gminnych w stanie
    przejezdności otrzymuje subwencje drogowe, i moim zdaniem jesli jest działka
    budowlana do której nie mogę dojechać bez uszkodzenia pojazdu, to
    obowiązkiem gminy jest zrobienie czegokolwiek by tak nie było, nie mówię od
    razu o zrobieniu asfaltu.

    MS