  • Data: 2005-11-16 20:58:21
    Temat: Re: Kto kontroluje policję, prokuraturę i SOK?
    Od: Sokista<p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Też jestem sokistą i tak do końca bym się z tobą ni zgadzał, np w moim przypadku
    ja się narazam pilnując złodzieji (jak i wielu moich kolegów) a ty opisujesz jakieś
    bajki. Wiadomo jakie mamy prawo nawet jeśli to jest złodziej i my o tym wiemy to i
    tak on ma prawo przebywać na terenie pkp (dworzec lub perony) jedynie co mogę
    zrobić to chodzić i pilnować aby nic nie zwinął a jeżeli to zrobi to wtedy co innego
    ale oni są sprytni i nie ruszą przy nas nikogo, wykożystają natomiast każdą
    sytuację bez naszego nadzoru . A tak na marginesie to nie jest tak jak myślisz np.
    ja wracając do domu często słyszę od złodzieji PIES<POLAMIEMY CI NOGI< Itp. a
    ty jak sie odplacasz nam za to . Narka

    -> http://usenet.pomocprawna.info