  • Data: 2004-06-29 20:02:34
    Temat: Re: Kto kontroluje policję, prokuraturę i SOK?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jun 2004 07:05:50 +0200, jaQbek <a...@n...koncu.postu>
    wrote:

    >mnie przed złodziejami na odcinku Gdańsk - Elbląg. Opowiedziałem mu o tej
    >kradzieży a wówczas dostałem od niego informację, że na tym odcinku
    >grasuje regularna banda złodziei,
    Ja pamietam te bande (lub moze to byla inna, ale w tym miejscu) z roku
    1998! Zagladali pare razy do przedzialu ale bylismy czujni i mielismy
    patent pt. przywiazany do drzwi dzwonek :) gdy szarpneli drzwiami
    dzwonek zadzwonil a kolega ktory spal poderwal sie i zaczal pytac co
    sie dzieje. banda wyszla a za pare minut wrocila otwierajac drzwi
    bardzo powoli. niestety, dla nich, wciaz nie spalismy. Pamietam ze oni
    chyba przejechali 1 czy 2 stacje, miedzy jakimis wioskami gdzie nikt
    nie wsiadal / nie wysiadal.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl