  • Data: 2004-06-28 05:05:50
    Temat: Re: Kto kontroluje policję, prokuraturę i SOK?
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Jun 2004 22:54:05 +0200, amant <l...@f...pl> napisał:

    > zadzwoń pod 997 i zapytaj się bezpośrednio u źródła gdzie możesz złożyć
    > zawiadomienie... adresat twojego doniesienia zależy od tego co chcesz
    > zgłosić....

    Sprawa wygląda nastęująco: Na początku maja zostałem okradziony w pociągu
    "Podlasiak" relacji Białystok - Szczecin. Kradzież miała miejce
    najprawdopodobniej na wysokości Elbląga. Zgłosiłem tą sprawę na policji,
    sprawę przejęła prokuratura w Wejherowie i cisza.
    W ostatni weekend jechałem tym samym pociągiem, ale w druga stronę - ze
    Stargardu do Ełku. W Gdańsku dosiadł się do mnie człowiek, który ostrzegł
    mnie przed złodziejami na odcinku Gdańsk - Elbląg. Opowiedziałem mu o tej
    kradzieży a wówczas dostałem od niego informację, że na tym odcinku
    grasuje regularna banda złodziei, na dodatek doskonale znana kierownikom
    pociągów, policji i SOKistom. Z tego co mówił, mają oni niepisaną umowę ze
    złodziejami: my siedzimy cicho, wy nam odpalacie działkę.
    Jeśli nawet są to informacje nie do końca sprawdzone, aczkolwiek wielce
    prawdopodobne, to gdzie je zgłosić jako doniesienie o korupcji ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO