  • Data: 2006-07-27 16:17:37
    Temat: Re: Kto jest odpowiedzialny za legalność oprogramowania?
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):
    > admin przeciez moze miec prawo instalowania programow, z tym ze zgodnie
    > z wiedza wlasciciela instaluje te na ktore posiada licencje.

    To o czym piszesz wcześniej zamieściłem w cytowanym przez ciebie
    poście, więc nie rozumiem ciągu konwersacji.

    A dodam tylko, że nie istnieją całkowicie pewne sposoby na
    wyeliminowanie problemu składowania warezu - nie instalowania a
    wprowadzenia i zapisania w systemie. Co jest takim samym przestępstwem.
    Tym sposobem można zniszczyć każdą firmę albo przedsiębiorcę, jeśli się
    wprowadzi swojego człowieka albo załatwi sprawę z sprzedajnym
    funkcjonariuszem.

    --
    pzdr, MiKeyCo