  • Data: 2003-01-03 06:49:34
    Temat: Re: Książeczki Mieszkaniowe
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Doszły mnie jakieś plotki że podobno 2003 r. jest ostatnim w którym
    > wypłacane są premie gwarancyjne. Może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć?

    Nie sądzę, byłoby o tym głośno w mediach.

    > Jak wygląda sytuacja jeśli jedynym moim kapitałem na na zakup mieszkania
    > jest kwota zgromadzona książeczce?
    > W PKO powiedziano mi że wypłata wraz z odsetkami i premią następuje w
    > miesiąc po załatwieniu formalności z zakupem mieszkannia czyli najpierw
    > trzeba te piniądze wyłożyć.

    Nie koniecznie. Można dogadać się z sprzedającym aby akt notarialny był
    sporządzony w taki sposób jakby wymagany procent (coś około 20%, dokładnie
    nie pamiętam) był zapłacany przy sporządzaniu aktu notarialnego.
    Z czekaniem jest różnie, w moim mieście wypłacają po tygodniu.

    --
    pozdrawiam
    Artur