  • 1. Data: 2003-01-02 15:14:04
    Temat: Książeczki Mieszkaniowe
    Od: "MariuszR" <m...@n...bmp.net.pl>

    Doszły mnie jakieś plotki że podobno 2003 r. jest ostatnim w którym
    wypłacane są premie gwarancyjne. Może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć?

    A tak BTW

    Jak wygląda sytuacja jeśli jedynym moim kapitałem na na zakup mieszkania
    jest kwota zgromadzona książeczce?
    W PKO powiedziano mi że wypłata wraz z odsetkami i premią następuje w
    miesiąc po załatwieniu formalności z zakupem mieszkannia czyli najpierw
    trzeba te piniądze wyłożyć. Czy przez jakieś biuro nieruchomości lub coś w
    jakiś inny sposób można to obejść aby nie było potrzeby najpierw wykładania
    tej sumy z własnej kieszenie?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    MariuszR
    http://www.zielonirp.org.pl

  • 2. Data: 2003-01-03 06:49:34
    Temat: Re: Książeczki Mieszkaniowe
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Doszły mnie jakieś plotki że podobno 2003 r. jest ostatnim w którym
    > wypłacane są premie gwarancyjne. Może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć?

    Nie sądzę, byłoby o tym głośno w mediach.

> [...]
    > W PKO powiedziano mi że wypłata wraz z odsetkami i premią następuje w
    > miesiąc po załatwieniu formalności z zakupem mieszkannia czyli najpierw

    Nie koniecznie. Można dogadać się z sprzedającym aby akt notarialny był
    sporządzony w taki sposób jakby wymagany procent (coś około 20%, dokładnie
    nie pamiętam) był zapłacany przy sporządzaniu aktu notarialnego.
    Z czekaniem jest różnie, w moim mieście wypłacają po tygodniu.

    --
    pozdrawiam
    Artur