  • Data: 2017-08-24 21:30:25
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-22 o 09:34, Olin pisze:

    > Okazjonalnie pokonuje trasę Dworzec Centralny - Okęcie, w tym również
    > autobusem 175, i o dziwo nie dorobiłem się pcheł, a obuwia nie oblepiły mi
    > śmieci. Podejrzewam, że na wieść o moim przybyciu włodarze stolicy wszystko
    > pucują.

    Przyjedziesz, przemkniesz szybko i nawet nie masz czasu wielu rzeczy
    zauważyć.
    Też nie dorobiłam się pcheł, bo nie siadam na ławkach na przystanku i
    nie mogę patrzeć na brudy.
    W autobusach siadam i w biały dzień parę razy byłam ugryziona w łydki.
    Coś skacze i lata po autobusach. Jedno ugryzienie ciężko zniosłam, długo
    się leczyło. Te ścierwa-nawet krwawe merry Niesiołowskiego lubią moja
    krew. Innych ludzi nie tykają. Nie wiem dlaczego.

    > https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums
    Ładne zdjęcia, tylko szkoda, że opisów przy zdjęciach nie ma.

    --
    animka