  • Data: 2012-02-01 20:48:17
    Temat: Re: Kserowanie mapy a prawa autorskie
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    c.googlegroups.com>:

    > Czyli zakaz fotografowania tego co się widzi ciągle żywy...

    Właśnie...

    A czy przeglądanie w trybie off-line tej mapy na ekranie laptopa, który
    miał internet jak był w domu, a nie ma tego internetu na wycieczce jest
    jeszcze dozwolonym użytkiem?
    A przeglądanie tegoż na ekranie telefonu?
    A na ekranie aparatu fotograficznego, którym sfotografowałem ekran
    swojego komputera?
    A na wydrukowanym zdjęciu z tego aparatu?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda