  • Data: 2010-12-10 08:42:52
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza się. Wystarczy uiprawdopodobnić. Po sprzeciwie/zarzutach
    > - trzeba udowodnić.
    >
    > Jeśli ktoś jest debil nie podnosi żadnych zarzutów.

    ale mozesz sie nie dowiedziec o koniecznosci złożenia sprzeciwu.

    1. wyprowadziłeś się, przemeldowałeś się i nikt tego nie sprawdza

    2. zmieniłeś miejsce prowadzenia DG i nikt aktualności wpisu nie sprawdza
    chyba, że listonosz zwróci "wyprowadził się" co się praktycznie zdarza tylko
    na wsi gdezie ludzie się znają. W blokowisku jest tylko "nieodebrane w
    terminie", "awizowano powtórnie"

    3. mieszkasz gdzie mieszkasz ale wyjechałeś na 15 dni na wakacje. Jak lecisz
    na 2 tygodnie z odlotem z innego miejsca to też starczy bo często ktoś
    nocuje pierwszą noc pod lotniskiem ;)

    4. Powód podał błędny adres (literówka, czeski błąd), koperta dotarła
    zamiast pod 52 to pod 25 i po temacie. Kwitek wraca do sądu, pozostaje w
    aktach ze skutkiem doręczenia

    Wystarczy, że sąd zwracałby uwagę na aktualność wpisu lub sam sprawdzałby
    wpis w odpowiednim rejestrze. Aktualność rejestru to oczywiście kwestia
    pozwanego i trzebaby pilnować aby adres do doręczeń (zameldowania, siedziby,
    pełnomocnika do doręczeń lub inny) był aktualny

    Icek