  • Data: 2010-12-09 13:22:16
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 08:38, Andrzej Lawa pisze:

    > Skoro ktoś przez kilka lat nie pofatygował się z choćby złożeniem pozwu,
    > to znaczy, że mu nie zależy - nawet jeśli faktycznie pożyczył i nie
    > dostał z powrotem.

    Hmmm ... wpada ziutek na psp i pyta:

    "sąsiad wjeżdża mi na miedza, czy mogę go pozwać żeby nie
    wjeżdżał" ... Ciekawi mnie dlaczego ciągle padają propozycje
    "idź i pogadaj na spokojnie" ... a tu widzę w tym wątku jakiś
    magnetyzm ;) Sądy nadźgano neodymowymi magnesami.

    Ano łazi się teraz do EPU, łazi i to masowo. Dłużnik podnosi
    zarzut przedawnienia, nakaz jest uchylany. I co ? I nic - jest
    nadal dłużnikiem :), prawo daje wierzycielom inne legalne metody
    nacisku , tj BIGi etc. Wierzyciel ma prawo dopominać się do
    końca świata o swoje pieniądze.

    > W jaki niby sposób, hmm?

    No w taki, że przedstawiasz całą sprawę wierzycielowi wtórnemu
    popierając się wszystkimi dowodami jakie posiadasz.

    6008