eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKruk nęka telefonicznie › Re: Kruk nęka telefonicznie
  • Data: 2010-12-09 08:31:00
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    >> - w razie sprzeciwu dłużnika wpisanego do rejestru, wpis się
    >> "zawiesza" do czasu przedstawienia prawomocnego tytułu;
    >
    > A co w sytuacji, gdy :
    >
    > jest dług. Dług się przedawnia. W postępowaniu sądowym dłużnik przyznaje
    > się, że nie zapłacił bo zapomniał/nie chciało mu się ... ale podnosi
    > zarzut przedawnienia.

    .. a potem przypomina mu się, że co prawda nie zapłacił na czas a dopiero po
    wezwaniu, ale dokumentów oczywiście już nie ma...

    >
    > Właśnie po to min. BIGi mają możliwość trzymania informacji o
    > wierzytelnościach przedawnionych.

    .. i właśnie dlatego długi przedawnione nie powinny się w nim znaleźć.

    >
    >> Brak takich procedur spowodował, ze już nikt poważnie tych
    >> rejestrów nei traktuje, bo to jest kupa śmieci.
    >
    > Kupa nie kupa, "biznesmenom" już skutecznie utrudnia życie.

    Do tego nie potrzeba wpisywać w nim długów przedawnionych. Wierzyciel ma
    naprawdę dużo czasu by zobowiązania dochodzić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1