  • Data: 2004-11-02 23:28:55
    Temat: Re: Kruk i NOM
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > No to spuściłeś z "nie było umowy" na "nie było pisemnej umowy".
    > To już różnica :)

    A to ja się zapytam, czy skoro wg regulaminu NOM-u wystawcą faktury
    miała być TP S.A., a fakturę otrzymaliśmy od NOM-u (bez żadnej
    informacji od TP S.A. że zrzeka się swojej wierzytelności) to na
    podstawie czego mamy zapłacić NOM-owi, skoro nie miał on podstaw -
    zgodnie ze swoim własnym regulamin - do wystawienia faktury?

    Pozdrawiam

    PS: Ja tam swój rachunek zapłacił, więc czysto teoretycznie pytam.

    Czarek Gorzeński