  • 11. Data: 2007-05-31 17:51:17
    Temat: Re: Kredytowa niespodzianka po latach
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 31.05.2007 PN <k...@w...pl> napisał/a:

    > No ale to Sąd sprawdza z urzędu jego adres ( w CBA) więc jeśli facet jest
    > zameldowany tam gdzie mieszka to ma niejsze szanse na przeoczenie.

    Co?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 12. Data: 2007-05-31 17:56:02
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 31-05-2007 o 16:03:11 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Szkod? nale?a?o zg?osiae w ci?gu 14 dni.

    14 dni liczac od czego? Od zajscia czy od dowiedzenia sie o fakcie?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 13. Data: 2007-05-31 19:16:09
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Samotnik pisze:

    > Co?

    pomyślałeś napewno o CBA ob korupcji?? :)

  • 14. Data: 2007-05-31 20:14:59
    Od: "PN" <k...@w...pl>

    .

    > Co?
    > --
    > Samotnik

    yyy coś się nie zgadza?

  • 15. Data: 2007-05-31 20:52:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a czy przypadkiem jeśli chodzi o kredyty, przedawnienie nie liczy sie od
    > dnia ostatniej raty, a nie od podpisania kredytu, czyli w tym przypadku
    > od 2003 roku?

    Pewnie tak, choć tu są różne szkoły i znam takich, co od poszczególnych rat
    liczyli (choć to dość karkołomna teza). Ale co to zmienia?

  • 16. Data: 2007-05-31 23:37:23
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote in message

    > 14 dni liczac od czego? Od zajscia czy od dowiedzenia sie o fakcie?

    A to różnie w różnych firmach.
    Większość w AC ma od zajscia zdarzenia.

  • 17. Data: 2007-06-01 06:15:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No ale to Sąd sprawdza z urzędu jego adres

    ze jak?
    sad niczego nie sprawdza jesli chodzi o zwyklego obywatela ;)
    jaki adres w aktach ma, na taki wysyla, a w tym wypadku zapewne ma taki,
    jaki mu bank dostarczyl

  • 18. Data: 2007-06-01 08:12:14
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał

    > No ale to Sąd sprawdza z urzędu jego adres ( w CBA) więc jeśli facet jest
    > zameldowany tam gdzie mieszka to ma niejsze szanse na przeoczenie.

    Widze ze sami "specjalisci" na tej grupie. :)

    Neko

  • 19. Data: 2007-06-01 08:26:09
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 31 May 2007 10:07:48 +0000, wrote:

    > Rozwiązanie przyszło na rodzinnym spotkaniu wielkanocnym. Mąż mojej siostry,
    > czyli szwagier, zaproponował, żebym mu zostawił kluczyki, a on będzie płacił
    > kredyt za mnie. Chciałem załatwić to bardziej formalnie, ale przepisanie
    > kredytu wiązało się z dość sporymi kosztami, więc ostatecznie się zgodziłem i
    > zapomniałem o sprawie.

    dwie rzeczy nie mają granic - wszechświat i ludzka głupota

    a podobno programiści mają wyobraźnie... :P

    --
    futszaK
    0601061867