    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredytowa niespodzianka po latach
    Date: Thu, 31 May 2007 13:20:03 +0200

    r...@g...pl wrote:
    > Witam grupę!
    >
    > Sytuacje mam dość nietypową i prawdę mówiąc, sam nie wiem, co dalej robić,
    > ale po kolei. W czerwcu 1997 zaraz po studiach roku kupiłem na raty samochód. (...)

    Nie wiem jak było wtedy, ale teraz jeżeli samochód kupuję się na kredyt
    to trzeba wykupić AC. Jeżeli miałeś taką polisę to powinno być
    odszkodowanie i prawdopodobnie sparawa by była z głowy (względnia jakaś
    różnica do dopłaty). Z drugiej strony skoro Twoja rodzina jest z tych co
    to najlepiej na zdjęciu, to może sprawdź wszystko bo jeszcze coś wyjdzie
    "przy okazji". Sprzedać go chyba raczej nie mogli bo formalnie ty byłeś
    właścicielem, ale to że Ciebie tak wsadzili na lewe sanki to szczerze
    współczuję :(