  • Data: 2021-08-03 10:42:35
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.08.2021 o 10:27, ąćęłńóśźż pisze:

    > Zajumano mi coś z garażu wielostanowiskowego i to tak sprytnie, że w
    > to miejsce podstawiono inną gorszą i zepsutą rzecz. Osób z nagrania
    > nie rozpoznaję, możliwe że to ekipa sprzątająca zamówiona po remoncie
    > lokatora (chyba roześlę sąsiadom zrzut ekranu z pytaniem czy znają).

    To wygląda to na wykroczenie. Policja będzie mogła zrobić to samo, czyli
    dzielnicowy obejdzie sąsiadów z tą różnicą, ze jeśli kogoś nie zastanie,
    to z nim ne porozmawia. Pomysł z zapytaniem o to sąsiadów uważam za
    celny. Ale może warto zabezpieczyć ślady z tej pozostawionej rzeczy.
    Technik może to opylić argentoratem. Tego sam nie zrobisz. Należałoby
    złożyć zawiadomienie. Telefonicznie, bo grupa musi przyjechać na miejsce.

    --
    Robert Tomasik