    From: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej. [KK]
    Date: Mon, 5 Feb 2007 10:28:33 +0100

    KrzysiekPP wrote:

    > Ale moze jest na tyle duze, zeby komuś tą kartę pożyczyc na pewien
    > czas. Koledze, koleżance ... lepiej dokładnie sprawdź ten trop. Tak
    > samo sprawę przebywania innych dorosłych bez twojej obecności w domu
    > (opiekunka, jacys robotnicy/serwisanci). Moze ktos tą kartę wziął
    > jednego dnia i następnego podrzucił z powrotem. Spróboj skojarzyć
    > daty.

    Myślę, że spekulacje są za daleko posunięte. IMO o niebo łatwiej jest
    skopiować kartę podrabiając lub przerabiając bankomat (np. dorzucając własny
    skaner przyklejony przed szczeliną właściwego urządzenia oraz naklejając na
    klawiaturę bankomatu własną - było o tym w telewizji niegdyś) niż kombinować
    z koleżanką dziecka. Ponadto myślę, że piszący wątek nie jest na tyle
    bezmyślny, by zostawiać tak ważną rzecz jak kartę kredytową tam, gdzie
    dziecko będzie miało do niej swobodny dostęp.

    Ponadto trzeba brać pod uwagę, że jeśli pytającemu skradziono kartę przez
    skopiowanie, to jest po prostu człowiekiem, który wyciągnął pieniądze z
    niewłaściwego bankomatu w niewłaściwym czasie. Jeśli dopuścimy wersję o
    dziecku pożyczającemu kartę, to w grę wchodzi raczej ktoś, kto chciał
    "obrobić" konkretną osobę.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !