  • Data: 2007-02-03 21:31:29
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej. [KK]
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 03 Feb 2007 14:12:38 +0100, Artur Drzewiecki napisał(a):

    > A PIN...
    > PIN jest w miarę efektywny w kartach płaskich, ale nie wypukłych.
    > Mianowicie:

    mam pytanie ,niedawno dostałem w ramach promocji katę kredytową
    "MasterCard" - aktywowałem ją ,ale wzbudza ona u mnie sporo nieufności /na
    razie wszystkie rachunki się zgadzają/, których powodem jest to ,że
    dokonując zakupów muszę podpisywać rachunki , nikt praktycznie nie
    porównuje podpisu. Chcę zapytać co to znaczy karta wypukła i płaska ,czy tu
    chodzi sposób wytłoczenia danych identyfikacyjnych ,czy też o co innego.

    akala