  • 21. Data: 2011-06-08 18:41:25
    Temat: Re: Kradzież a ujawnianie danych o rozmowach telefonicznych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:isna7o$i5p$1@news.onet.pl...

    > Poważnie ?
    > To zgodnie z naszym prawem jakiego odszkodowania mogę się spodziewać
    > za straty moralne bo ktoś przechwycił mojego SMSa wysłanego do
    > kochanki ? ewentualnie jej SMSa wysłanego do mnie ?
    > Bo realnych strat finansowych z tego powodu nie poniosę żadnych.
    > :-)

    Wyobraź sobie ile możesz uzyskać za nieujawnianie faktu, że od danego
    operatora można przechwycić treść SMS-ów. Ile on zapłaci, by ta informacja
    nie poszła w świat, bo wówczas po prostu klienci przeniosą się do innego i
    tyle. Takie rzeczy nie zawsze muszą być wymierne w szkodach finansowych, bo
    nie o to chodzi.

  • 22. Data: 2011-06-08 20:44:56
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-06-08 20:41, Użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > się do innego i tyle. Takie rzeczy nie zawsze muszą być wymierne w
    > szkodach finansowych, bo nie o to chodzi.

    Każdy z operatorów takie dane posiada.
    Czy jakiś bolek będzie w stanie je przechwycić to zależy
    ile zarabiają odpowiedni pracownicy operatora mający do
    tego dostęp.
    Może mam słabą wyobraźnię ale za informację o możliwości
    uzyskania takich danych nie spodziewam się nic uzyskać,
    sam fakt że o tym pisze na grupach to potwierdza.
    A może jednak myślisz że ktoś mi za to zapłaci ? :-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-06-08 21:09:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-07 21:52, RadoslawF pisze:

    > Ty chrzanisz a argumentów nie podałeś żadnych.

    Które to niby SMSC nie potrafi być w zgodzie z unijnymi przepisami?
    Comverse?
    Wiem, że wysokoopłacani pracownicy pewnej sieci nie umieli odpowiednio
    go zaprogramować. Z tym, że pozostałe sieci umiały. Jakieś wnioski?

  • 24. Data: 2011-06-08 21:38:05
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-06-08 23:09, Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

> [...]
    > Wiem, że wysokoopłacani pracownicy pewnej sieci nie umieli odpowiednio
    > go zaprogramować. Z tym, że pozostałe sieci umiały. Jakieś wnioski?

    W temacie ujawniana danych żadne.
    Masz jeszcze jakieś pytania ?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2011-06-08 21:40:04
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-08 23:38, RadoslawF pisze:

    > W temacie ujawniana danych żadne.
    > Masz jeszcze jakieś pytania ?

    Nie. Czytaj dalej Fakt. I Młodego Technika (jesli jeszcze istnieje).