    From: "sebuś" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziesz szkoły?
    Date: Sun, 14 Dec 2003 22:28:19 +0100
    Sender: s...@o...pl@staticline592.toya.net.pl

    Czy dobrze zrozumiałem, iż jeśli w umowie jest tylko stwierdzenie, że
    uczelnia "może skreślić lub nie" bez określenia terminu do którego powinna
    skreślić to znaczy, że moga nie skreślać aż do czasu planowego ukończenia
    studiów, albo nie skreślać wcale licząc że za 10 lub 20 lat wrócę na
    uczelnie?

    Sprawa druga. Czy uczelnia ma prawo udostęsepniać regulamin, statut oraz
    traktat (bo takie 3 dokumenty posiadają), tylko do wglądu. Dlaczego nie mogę
    ich skserować? Czy mogą mi ich nie udostępnić do skopiowania?