    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty założenia działalności gospodarczej.
    Date: Tue, 08 Aug 2006 11:17:23 +0200

    Hikikomori San napisał(a):

    > 100 lub 50 w UM za rejestracje

    Albo 0 wszystko zalezy od UM.

    > i 150 w US jesli VATowiec
    >
    > 1) urzad miasta od reki, wpis do ewidencji
    > 2) regon kilka dni

    regon tez od reki

    > 3) us zlozenie wniosku i kilka dni

    Jesli byl nadany nip, to od zlozenia wniosku juz sie jest VATowcem i nie
    trzeba na nic czekac (szczegolnie przy zakladaniu dzialalnosci).

    > do tego potem miesiac w miesiac 250 zusu przez 2 lata (no albo 750)

    Albo 150 jesli sie jest u kogos na etacie.
    ale najpierw tez trzeba zglosic sie do ubezpieczen ZUS.

    +pierdoly - pieczatka, konto bankowe, ale to tez wszystko od reki.

    Ogolnie firme mozna zalozyc w jeden dzien, przy dobrej lokalizacji z
    zerowymi kosztami (nie liczac pieczatki).

    pozdrawiam,
    Przemek O.