    From: "JackyX" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty windykacji ??
    Date: Wed, 12 Jan 2005 19:59:41 +0100

    Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cs3nf2$1p5u$1@news.mm.pl...

    z tymi skurwysynami nie wygrasz (myślę o wszystkich prawnikach i mędach
    sądowych). Mogą w tym państwie wszystko - kraść, gwałcić, rabować, brać
    łapówki, jeździć po pijaku itd. Dla pociechy możesz pisać odwołanie czy
    jakąś skargę na komornika, wiem że coś takiego jest. Ale wiele się nie
    spodziewaj bo będzie ją rozpatrywał ojciec lub ciotka tego złodzieja :
    ( Jak nikt na grupie nie poradzi Ci nic bardziej konkretnego to wiem,
    że niektóre urzędy (też do końca nie wiem które) zatrudniają prawników
    którzy raz tygodniu przez godzinkę doradzają ubogim za darmo - więc
    mszisz się sam dowiedzieć czy u ciebie też tak jest. Poza tym szczęście
    w nieszczęściu że jest to sprawa z sądu pracy - powinieneś być taktowany
    lepiej (teoretycznie) obiło mi się o uszy że są jakieś lepsze przepisy
    dla takich jak Ty.

    JackyX